הנה סוד: המשוואה המפורסמת "תאכל פחות תתאמן יותר = לרדת במשקל" פשוט לא עובדת לאורך זמן!!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

הנה סוד: המשוואה המפורסמת "תאכל פחות תתאמן יותר = לרדת במשקל" פשוט לא עובדת לאורך זמן!!

כמה פעמים שמעתם את ההמלצה "המועילה" (שלא לומר מתנשאת) "פשוט תאכל/י פחות ותתאמן/תתאמני יותר" מהאנשים סביבך? מהרופא שלך? מאמא? מרבית האופטימיסטים המקווים להצליח בירידה במשקל בהתבסס על כוח רצון בלבד, יגלו במהרה כי כוח הרצון שלהם זקוק לסיוע ותמיכה בנסותם להפוך את הירידה במשקל והמשקל הבריא להרגל קבוע.

ירידה במשקל היא לא מאמץ עצום וחד פעמי של כוח רצון, אתם משיגים את היעד, וזהו! המשימה הושלמה! ירידה במשקל היא השגת יעד אישי מאד קשה להשגה, ושמירה על התוצאה הזו-כל יום! לאורך כל החיים!

לרובינו המכריע-כוח רצון בלבד אינו מספיק כדי להצליח להישאר במסלול החדש. (מה גם שהגוף שלנו פועל נגדנו ומנסה ב"תחבולות" שונות כדי לחזור למשקל הקודם). זה פשוט יותר מדי קשה! זה כמו לבקש מאדם "רגיל" לטפס אל פסגת האוורסט לבדו.

על מנת להשיג שליטה ויכולת לנהל את המשקל לאורך זמן, לרוב האנשים, דרושה עזרה נוספת, פיזיולוגית, חיצונית, יומיומית לאורך זמן רב. עזרה נוספת זו יכולה להיות למשל: אביזר איכות חיים, מכשיר, או אמצעי רלוונטי אחר. בחירת העזרה הפיזיולוגית החיצונית ביחד עם בחירת הדיאטה ו/או התוכנית האישית שלך הם חלק מתהליך הניסוי הטעייה להבנת הקומבינציה המתאימה לך אישית ולהשגת יעדי הירידה במשקל שלך ולשמירה על התוצאות.

רוצה ללמוד עוד? המשך/המשיכי לקרוא את הבלוג שלנו!
ובינתיים, אנו מזמינים אותך ללמוד על עזר חדש לירידה במשקל, שעשוי להוות חלק מארסנל הפיתרונות שירכיבו את הקומבינציה המתאימה לך אישית ולהוות את העזרה הנוספת הפזיולוגית היומיומית שתעזור לכם להצליח לאורך זמן. שווה לנסות! 
www.noznoz.co.il

השאר לנו פרטים לביצוע הזמנה או כל נושא אחר, ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן