מהי הדיאטה הטובה ביותר?

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מהי הדיאטה הטובה ביותר?

אתם בוודאי שואלים את עצמכם "מה היא הדיאטה הטובה ביותר?" האם זו דיאטת קיטו? פאלאו? דוברו? אטקינס? ים תיכונית? צמחונית? טבעונית? איזשהו תוסף מזון? תרופות? אימון אינטרוולים (HIIT workout ) או אולי בכלל משהו אחר?

אבל, זו פשוט השאלה הלא נכונה לשאול!

במקום זאת, כדאי שתשאלו: " מה הוא האמצעי הטוב ביותר לירידה במשקל עבורי ?", או עבור אדם ספציפי כלשהו…
ואם אתם רוצים לדייק עוד יותר, אזי שאלו: " מה היא הקומבינציה של פתרונות לירידה במשקל שתעבוד הכי טוב עבורי ?"

קיימים עשרות פרמטרים ביולוגיים שונים שזוהו זה מכבר וידועים כגורמים למשקל עודף! וכל אדם עשוי להיות מושפע מכמה מהם בו זמנית, ואף מאחרים שטרם זוהו! האם אתם באמת חושבים שיש כיום דיאטת קסם אחת/פתרון קסם אחד ויחיד – שיכול להיות אפקטיבי עבור כל המקרים???

הרי הדבר דומה לנסות ולרפא את כל סוגי הסרטן עם טיפול מסוים אחד. אולי יום אחד יהיה בידינו פיתרון כזה והדבר יהיה אפשרי, אך כולנו מבינים שאין זה ריאלי בעתיד הקרוב.
ו… לעניות דעתנו ולצערינו, האמת המרה היא, שהטיפול במחלת ההשמנה (או נכון יותר לומר: במחלות ההשמנה) משתרך הרחק מאחור בהשוואה לטיפולים במחלות רבות אחרות, ואין כיום באופק פיתרון אחד שיהיה אפקטיבי לכולם. לרובינו נדרש שילוב של פתרונות שונים שיתאים לנו אישית. בניהול המשקל אין דרך לדעת מראש מהי הקומבינציה של פיתרונות שתהיה יעילה עבור אדם ספציפי- זהו תהליך של ניסוי וטעיה.

חשוב לדעת: עבור רוב האנשים הרוצים לרדת במשקל, דיאטה ואימונים בלבד לא יספיקו על מנת לגרום להם לרדת במשקל ולהישאר רזים לתמיד. הרוב המכריע זקוק לעזרה נוספת, פיזיולוגית, יומיומית, לאורך זמן, כדי להצליח ולשמור על התוצאה.

רוצים ללמוד עוד? המשיכו לקרוא את הבלוג שלנו
ובינתיים, אנו מזמינים אתכם ללמוד על עזר חדש לירידה במשקל (ולא, גם זה איננו פיתרון קסם!!), שיכול להוות חלק מארסנל הפיתרונות שירכיבו את הקומבינציה המתאימה לכם אישית ולהוות את העזרה הנוספת הפזיולוגית היומיומית לאורך זמן שתעזור לכם להצליח. שווה לנסות! 
www.noznoz.co.il

השאר לנו פרטים לביצוע הזמנה או כל נושא אחר, ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן