צמים היום? דיאטות צום כדרך לירידה במשקל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin

מנסים לשמור על המשקל?

חושבים על דיאטה שכוללת צום כדי לרדת במשקל? כדאי שתקראו את זה

כיום יותר ויותר דיאטות כוללות צום כחלק משגרת הדיאטה. חלקן מציעות סדר יום הכולל חלון אכילה של 8 שעות ואחריו 16 שעות של צום (שרצוי שיהיו מותאמות לשעון הביולוגי), או חמישה ימים בהם אוכלים ואז יומיים צום (שתיית מים/תה מותרת), או 6 ימי אכילה ויום אחד צום, או 12 שעות אכילה ו12 שעות צום, ועוד ועוד.

השאלה היא-האם זה באמת עוזר? האם שגרת הצום אכן מסייעת לירידה במשקל?

נתוני מחקרים שנאספו והוצגו לאחרונה בארה"ב בכנס המרכזי העוסק בהשמנה (Obesity week 2019), מראים כי שגרת יום של 8 שעות אכילה ו 16 שעות צום, בהתאם לשעון הביולוגי, מייצרת השפעה מטבולית חיוביות על הגוף הכוללת: הורדת רמת האינסולין, הפחתת התנגודת לאינסולין, והורדת לחץ דם. ומובילה אף לירידה קלה במשקל.

ובנוגע לשאר סוגי הדיאטות שנבדקו הכוללות צום, ובכן, נראה כי בהקשר של ירידה במשקל הן משיגות את אותן התוצאות כמו דיאטות רגילות הכוללות פשוט הפחתה קלורית ללא צום. בנוסף לכך לא נראה כי הן שיפרו את התפקוד המטבולי באופן כלשהו.

לסיכום: שיטות מסוימות של צום כחלק מדיאטה יכולות לשפר את התפקוד המטבולי, אך אם נבחן את השפעתן דרך עדשת הירידה במשקל, ע"פ הנתונים הזמינים היום ניתן לומר כי, בממוצע, שילוב של צום  איננו פיתרון יעיל (וגם.. זה ממש קשה!).

*עם זאת חשוב לזכור, שסטטיסטיקה לחוד והתאמה אישית לחוד. וכל אחד עם מה שעובד עבורו אישית…

החדשות הטובות הן, שלא משנה באיזו דרך/דיאטה/צום תחליטו לנקוט כדי לרדת במשקל, אתם יכולים להעצים זאת ולשפר התוצאות עם נוזנוז, נוזנוז הוא מוצר לביש ללא תרופה, אשר מפחית את חוש הריח כאשר הוא באף, ומסייע בירידה במשקל.

נוזנוז מביא חדשנות  מרעננת לתחום ניהול המשקל. הוא עובד על מנגנון אחר מכל היתר, ויכול להשתלב בכל שיטה בה תבחרו.   הוצר לשימוש עצמי. נוזנוז יכול לסייע בהשקטת תחושת הרעב התמידית, בהפחתת צריכת הסוכר ובהשגת יעדי הירידה במשקל: כדאי לנסות:

www.noznoz.co.il

השאר לנו פרטים לביצוע הזמנה או כל נושא אחר, ונחזור אליך בהקדם

דילוג לתוכן